Sv: En ulykke kommer sjelden alene ...
Uff så kjedelig da 
Ene mobilen til gutten lå i vaskeservanten fult av vann en gang jeg kom på do. tok opp mobilen og la den vekk, regnet med at den var ødelagt, hadde tenkt å kaste den et par uker senere, men prøvde bare for moroskyld å slå den på og da virket den.
Ene gutten her puttet mobilen min i mitt krus med varm kakao en gang. regnet med den var ødelagt og kastet den, den begynte å bli så treg også, så jeg kjøpte ny. Men hadde det vært en nyere telefon så hadde jeg nok latt den ligge en ukes tid før jeg hadde prøvd å skru den på igjen. bør vel tørkes skikkelig før en prøver å slå den på tror jeg.
Ene gutten her og en venninne (Emil og Pippi på den tiden) prøvde å bade super Nintendo maskina her. tok den opp å satte den på ei hylle på vaskerommet, turte ikke fortelle det til dattera fordi det var hennes, og det var lite sansynlig at hun kom til å bruke den igjen, men hun vil ikke kaste noe. Alt er minner og skal spares på. men et halvt år senere får eldste gutten lyst til å prøve den og den virket som bare det.