Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-08, 21:11   #32
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan dere anbefale meg en kjole?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

DM, du var nydelig!
Næsj, ikke hvis du har planer om at brudgommen skal angre seg og stikke av med deg i stedet.

Jeg synes det er nesten umulig å anbefale en kjole når du ikke sier noe om hva det står i innvitasjonen, det har mye å si for hvor formelt man bør kle seg. De kjolene du har vist frem synes jeg er for korte. Hvis du vil ha en slik kjole kan du bare kjøpe et helt enkelt skjørt å ha under så får du en kjole du kan "gjenbruke". Hvis jeg skal i noen flere formelle brylluper (i min vennekrets er alle gift, nå er det skilsmissene og 2.gangs som gjenstår, de blir neppe så veldig stive. ) tror jeg at jeg skal leie kjole. Det er så skjeldent man bruker de om igjen.

Det står ingenting om bekledningen i invitasjonen, og jeg visste faktisk ikke at man skulle styre unna korte kjoler. Hvite og sorte, ja, men korte?