Tråd: "Barnepizza"
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-08, 23:28   #11
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Barnepizza"

Jeg skjønner hva du mener. Vi lager aldri noe eget til barna, og de spiser stort sett alt. De spiser f.eks fisk med god appetitt, men om eldste fikk valget mellom fisk og nuggets med pommes frites ville hun kanskje valgt nuggets. I denne varmen griller vi mye, og det er ikke aktuelt med pølser til middag fire dager i uka.

Jeg vet ikke hva som kommer først av høna og egget, om vi stadig hadde pølser og slikt ved siden av den andre maten hadde sikkert barna blitt vant til at slik er det, og etterspurt den typen mat oftere. Men jeg synes det er rart at såpass mange tar det som en selvfølge at barna ikke liker ditt og ikke spiser datt. Det kan jo bli en selvoppfyllende profeti. (Og nei, dette er ikke ment som kritikk av dere som har kresne barn, og har prøvd alt mulig.)

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat