Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-08, 09:04   #43
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har staten eiendomsrett over kroppen din? (Organdonasjon)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg syns det var et godt forslag. Og jeg syns det er dobbelmoralsk å si nei til å gi bort organer fra et dødt menneske når man kan redde et annet, og samtidig ønske å motta det selv om det ble nødvendig.

Det er jeg tildels enig i, men det blir annerledes med barna, synes jeg. Jeg vil naturligvis motta organer fra andre for å redde livet til barnet mitt, men skjønner at foreldre med barn som døde uventet ikke nødvendigvis ser det på den måten.