Tråd: "Barnepizza"
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-08, 10:43   #36
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Barnepizza"

Opprinnelig lagt inn av BonusMor, her.

Når det gjelder kommentaren din om at min uttalelse er basert på at jeg har barn som i utgangspunktet ikke er kresne - så kan jeg bare si at du aner ikke hva du snakker om.

Nå var din kommentar til Polyanna, men jeg følte meg sterkt kallet til å kommentere jeg også. Det er godt mulig at dine kresne barn spiser bare de blir sultne nok. Men det er ingen universell regel. Selv har jeg et barn som ikke spiser med mindre han blir svært fristet av noe. Og her snakker vi lange tidsperioder hvor han blir mer og mer slapp, og det kun blir vanskeligere å få i ham mat. Dersom vi tvang gjennom et slikt opplegg du skisserer hadde han nok vært sondematet i dag. Vi lager ofte annen mat til ham, fordi det viktigste er at han faktisk får i seg noe.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat