Sv: "Barnepizza"
Opprinnelig lagt inn av BonusMor, her.
Greia var vel egentlig bare at det var lagt opp til at ungene hadde sitt eget barnebord hvor kun dette ble servert. Våre barn spiser det som blir servert de, så det er ikke problemet.
Jeg er for all del ikke kritisk, vertskapet var veldig hyggelig og vi koste oss alle sammen. Men så begynte jeg og tenke (det er da problemene starter vet dere). Vi voksne spiste deilige grønnsaker, grillspyd og til dessert var det hjemmelaget vaniljeiskrem med varme bær. Ungene fikk sjokoladeis.
Og igjen, det var sikkert i beste mening, men for meg er dette en ukjent tankegang.
Hmm, kanskje jeg bare skal slutte å tenke.. 
Skulle ønske mine barn var som dine.
Vi har alltid tilbudt de samme mat som oss. De har aldri blitt tvunget til å spise noe, eller smake for den del, men de har alltid blitt tilbudt alt vi spiser.
Til tross for dette, er de kresne, pølsespisende barn.
Så når vi får besøk av andre familier, lager vi gjerne noe voksenvennlig OG barnevennlig. Men vi setter det alltid fram på samme bord, slik at barna like gjerne kan forsyne seg av "voksenmaten" (og barnslige voksne kan ta seg en pølse )