Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-06, 20:52   #18
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har diskutert dette med ei politidame, hun sa at det absolutt ER lov å laste ned til eget bruk. Hun gjorde det selv også.

Det sier gubben min også, eneste grunnen til at jeg sover om natten Men akkurat nå bor vi ikke i Norge, litt usikker på reglene her... uansett er de jo ute etter de som legger filene ut.

Det som jeg er litt engstelig for er akkurat i det du er ferdig å laste ned, så deler du i teorien en 100% ferdig fil med omverdenen, og det er jo da ikke lov (selv om ingen laster ned hele filen bare fra deg)

Jaja. Jeg lå våken om natten da jeg var liten fordi storesøsknene mine kopierte leiefilmene vi leide, i tilfelle politirassia

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hææ? The 4400 er jo genialt. Jeg elsker det, samtidig som jeg hater amerikansk klisje-kliss, då da kan det ikke være SÅ mye av det.
X-files og 4400 kan vel ikke sammenlignes? Det er jo to helt forskjellige serier som handler om to helt forskjellige ting.

Jeg skal ta det til etteretning, en Simpsons-fan kan ikke ta feil

(Vi Matt Groening-avatarer må stå sammen)

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat