Tråd: Barcelona
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-08, 23:26   #1
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Barcelona

Vi skal leie leilighet i en pitteliten by ved kysten i Spania i sommer, reiser 18. juni. Det er bare en times togtur fra Barcelona så jeg og min samboer kommer til å ta oss et par turer inn dit uten ungene (mine foreldre er også med). Jeg har vært i Barcelona flere ganger før, vært på masse forskjellige museer, kirker og sett mye arkitektur. No er ikke min samboer så veldig kultur-interessert, men litt bryr han seg jo. Han har aldri før vært i noen storby, så er det noen som har noen gode tips til hva vi bør se eller få med oss? Noe kultur, litt shopping og gjerne tips til en knallgod, litt uformell tapas-restaurant.
Min samboer interesserer seg for tekniske ting, ting med motor , god øl, ting som er litt fart og sus i.
Jeg er med på det meste.
Vi har knapt hatt en helg sammen alene siden minstemann ble født, så disse to dagene har vi lyst til å ha det litt kjekt.
Blir veldig glad for alle slags tips.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat