Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-06, 14:03   #184
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Elin: Mener du at hvis man ikke har mulighet til å ta alle forholdsregler så kan man blåse i å ta noen i det hele tatt? Og da han man ikke rett til å si meningen sin om saken?

Det er slik jeg forstår deg nemlig.

Jeg oppfattet Elin som å si at dersom man selv opplever det man prøvde å unngå, og som man har kritisert andre for å ikke prøve nok på å unngå, så bør man forstå at man ikke burde vært så skråsikker eller dømmende eller selvgod eller noe slikt. Stemmer det? (Jeg spør ikke for å spikke i stykker, Elin. Jeg spør fordi jeg vil vite så klart som mulig hva folk egentlig mener, slik at jeg er sikker på hvordan jeg evt. skal svare på det de sier. For å unngå misforståelser og skinnuenigheter.)