Sv: Hva du og partneren gjør og deler
Åpner hverandres post? Nei, ikke engang regninger som egentlig er felles (med mindre den andre er borte eller man har spurt på forhånd eller noe slikt).
Gjør husarbeid sammen? Ja, eller i alle fall samtidig; vanligvis fordeler vi oss slik at vi tar ett rom hver, eller når vi skal ha gjester, rydder jeg kjøkkenet og lager mat mens han rydder og vasker resten.
Låner plagg av hverandre? I wish. Eller, jo, sokker og hansker og skjerf. Det er de eneste plaggene vi bruker samme størrelse i.
Bruker hverandres VISA-kort? Nei, det tror jeg aldri vi har gjort eller sett noen grunn til.
Tømmer spybøtta for hverandre? Hvis det skulle være behov for det, så ja, selvsagt.
Har (noen?) kontoer felles? Ikke egentlig. Men jeg har et par kontoer som bare brukes til å betale lån fra, som han overfører sin del av penger til, og så har jeg ett kredittkort som han får regningen på. ( ) Men vi har ellers veldig felles økonomi og ganske fri flyt.
Har felles lån? Jepp.
Går ut på byen sammen? Ja, veldig gjerne, så sant vi har barnevakt til det. Men det blir ikke så veldig ofte.
Handler klær sammen? Hvis det faller seg slik, men det gjør det sjelden. Svarte nei.
Leser sms-meldingene til hverandre? Nei, bare på oppfordring (fra den som har mottatt meldingen).