Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-08, 07:27   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om mannen som skal bli mor?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Og egentlig forstår jeg ikke hva saken har i avisen uansett. Stakkars unge, tenker jeg også. Fordi den garantert kommer til å bli vist fram i avisene, den også. Det er vel den biten der som gjør at jeg synes at saken er skikkelig vemmelig.

Akkurat dette tenker jeg også på, dette blir litt sånn "sirkus-freak"-greier. Og det er jo ganske teit at avisene faktisk fremstiller dette som om det er en vaskeekte mann som er blitt gravid.