Tråd: Barnemeny
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-08, 12:30   #8
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnemeny

Jeg har spurt to ganger og fått nei to ganger. Den ene gangen var på Egon. Jeg spurte etter en halv porsjon av entrecot med bakt potet, men det ikke pga at kjøttet var skåret opp i ferdige stykker på forhånd eller noe i den dur.

Den andre gangen var på Zupperia, hvor jeg ønsket en halv porsjon av kyllingspyd og ris. Det gikk ikke. Det var noe med at spydene er laget klar på forhånd. Selv så jeg ikke problemet med å ta vekk et helt spyd + halve kyllingen på det andre (er 3 spyd), men men. Jeg fikk i stedet en anbefaling om en lignende middag som gikk an å halvere, så da bestilte jeg den i stedet.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat