Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-08, 15:59   #3
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personalansvar, taushetsplikt og sånt

Jeg mener man ikke har pålagt taushetsplikt ovenfor kollegaer (hva man har moralsk sett er selvfølgelig noe annet). Jeg mener man har taushetsplikt hvis man får informasjon i kraft av sin stilling. Feks hvis jeg er gravid på en arbeidsplass hvor det er farlig for gravide å jobbe, og jeg forteller det til sjefen min (som har personalansvar) og verneombudet, så har de taushetsplikt. Men hvis jeg sier det til Britt har hun ikke det.