Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-08, 20:21   #3
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ok, tabbe med mange i bursdag ...

Vi er litt manko på voksne også denne gangen. Vanligvis har vi 5 voksne her, en til å passe minstesnuppen, og fire til å passe resten. Kjekt å ha en vakt ved trampolinen og en ved porten (sikkert ikke nødvendig med portvakt når de er så store) og gemalen og jeg til å fikse resten.

Men nå er svigers på reise, ergo utgår både portvakt og trampolinevakt. Moren min passer minstesnuppen.
Siden vi satser på å tusle bort på fotballbanen, kan jeg kanskje droppe trampolinevakt? Men jeg burde kanskje få en annen pappa til å stille opp som dommer. En med litt fotball peiling.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat