Sv: Klage til Lindex
Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.
I denne badedrakten er det sånn plastikk belegg i skrittet som må tas av før man bruker den. Så det skulle ikke ha stort å si om noen har hatt den på seg før.
Jeg er skikkelig sær som kunde når jeg mener jeg har rett og jeg kommer ikke til å gi meg i dette tilfellet.
Hadde jeg ikke spurt i utgangspunktet hadde saken stillt seg noe annerledes. Dog synes jeg man burde blitt infortmert om at badetøy ikke byttes ved plakater, tekst på kvitteringen, informasjon fra de ansatte e.l.
Som kunde skal man ikke være nødt til å gjette seg frem til de ulike kjedenes regler på dette. Nå var det tilsynelatende opplagt for de fleste her at badetøy ikke byttes, men det var jeg ikke klar over.
Jeg syns ikke du er sær. Du har fått beskjed om at du kan bytte og at bytte kan skje i alle landets Lindex-butikker. Du visste ikke at badetøy ikke kan byttes, men det syns jeg ikke har noe å si i dette tilfellet. Det er greit at det ikke er snakk om mange kronene, men "lell da".
Jeg ville ringt butikken du kjøpte den i og forlangt at de tok den igjen. Du skal ikke lide for at de feilinformerer. Alternativt kan du jo legge den ut her for salg, men jeg syns ikke det er riktig å la de drive sånn.
|