Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 08:00   #55
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Angående butikker og service

Dette er noe av det frekkeste jeg har hørt. Hjelpes, hvilken planet kommer hun fra?

Minner meg forøvrig litt om en gang jeg var på en butikk og prøvde en kjole. Jeg spurte før jeg prøvde om hun trodde "one size-kjolen" passet meg, siden jeg brukte 44 i størrelse gadd jeg ikke prøve om den antagelig var for liten. "jada, den passer vet du, det er jo one size fits all" svarer ekspeditrisen. Jeg inn i prøverommet, og kjolen var rett og slett for liten. Da jeg kommer ut igjen og sier at den ikke passet, kommer det spisst fra damen: Da får du slanke deg litt da vet du, den skal liksom passe alle!

Jeg ble målløs av at det gikk an å være så frekk, leverte fra meg kjolen og gikk rett ut uten et ord.