Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 10:15   #10
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dine topp 5 konserter..

På en enestående 1.plass, og jeg tror nok det er temmelig lenge til noen kommer til å komme i nærheten:

ROBBIE WILLIAMS!

Sommeren 2006 på Ullevi, Göteborg. Det beste var at vi fikk stå på en ekstremt bra plass, så vi kunne nesten kjenne svetten hans når han tørket seg i pannen.

Ja. Har det vært noen andre da, tro? Turboneger, Postgirobygget, Luxus Leverpostei, Ravi, Venke Knutson, "De nye gitarkameratene", Elton John, Idol-konsert ( )... Hm...

Andreplassen må vel nesten gå til Turboneger, men jeg husker ikke når det var. Luxus Leverpostei var oppvarmingsband, og det regnet. Kan det ha vært 2005 eller 2006? Stedet var Skien sentrum.

Elton John kommer langt ned. Du kunne like gjerne satt på cd-en, liksom. Juni 2004 i Langesund.

Er egentlig ikke noe særlig konsertmenneske, og har kun vært på 1 festival i mitt liv. Mannen syns det er tragisk så han har sørget for at jeg skal få bli med på Coldplay-konsert til høsten. Ellers pleier jeg å være hjemme med barna mens han er på konsert.