Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 20:03   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Ullmor:

I noen tilfeller har jeg oppfattet kommentarer som mer negative enn jeg ser det har vært grunnlag for (ikke bare i mine tråder), noe som kan skyldes vennskap og forbindelser mellom forumbrukere som jeg ikke er bevisst på, men bare aner og får en følelse av at er der. Og når jeg ikke vet om disse tingene kan kommentarer og svar være krasse, forsvarende, og negative (for å bruke et samlende uttrykk).

Akkurat dette er noe jeg er litt fasinert over. Jeg har av og til brukere som er helt indignert på andres vegne, og går ut i fra at vedkommende ville svart dem selv, og også andre som er "mer sårbare" på samme måten som de svarer en som de kjenner godt i en tråd. Til det vil jeg egentlig si at man kan følge litt med på hvordan folk ellers svarer i tråden. Dersom ingen hever på et øyebryn en gang, så er det en god indikator på om det er dumt det som skjer eller ikke. Folk er flinke til å si i fra her inne.