Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 20:16   #7
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Delvis enig, men synes samtidig det ikke er så rart at en svarer på forskjellige måter til de en kjenner godt og de en ikke kjenner like godt. Ikke at en skal svare negativt bare fordi en ikke kjenner noen, men det er slik når jeg prater med folk. Gode/nære venner/familie svarer jeg annerledes enn ukjente eller bare bekjente.

Men jeg er enig at når de "uskrevne" regler blir brutt av de som ikke var med fra begynnelsen eller er helt ferske her, så synes jeg vi/de får til tider vel mye pepper. (nå er for så vidt disse "reglene" blitt et innlegg og klistret nå, selv om jeg ikke helt vet om jeg er så enig)