Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 21:03   #11
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ullmor: Du mener at folk har negativ baggasje med seg fra tidligere tråder med enkelte brukere?

"Det du tror avgjør hva du ser" signerer du med. Det oppsummerer vel en del av hva jeg sier. Noen reagerer raskt og dømmende og tar ting personlig og som om det er noe mer enn det som faktisk blir skrevet, noe som er vanskelig å forstå for "nybegynneren" som ikke sitter inne med samme kunnskap, og dermed kan svare "feil"/annerledes enn h*n ville svart om h*n kjente "alle" forumbrukerne/den som reagerer kraftig.

Når dem som reagerer kraftig også gjør det på vegne av andre nettbrukere (venner) blir det enda vanskeligere å forstå noe for "nybegynneren" og det kan ende med at man tramper mer og mer i den berømte salaten uten å skjønne det (bortsett fra fordømmelsen - i mangel av et bedre uttrykk).

Vet ikke om denne dømmingen av nybegynneren sitter i til senere tråder, men for min del lurer jeg på hva som kan bli galt i neste tråd jeg starter, for noen reaksjoner skjønner jeg lite av. Sånn sett gjør noen reaksjoner at jeg blir litt usikker på hva som er akseptert å skrive.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat