Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 21:16   #16
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg tror jeg skjønner hvor du vil, ullmor, og jeg har nok også, som Polyanna, av og til gjort meg skyldig i å halshugge noen som egentlig ikke har fortjent det, fordi jeg går ut i fra at alle kjenner folk like godt som jeg gjør selv.

:tar litt selvkritikk:

Dette er vel helt normalt når man er på et forum som dette. Det vil alltid være en gjeng som har vært med fra starten, og som kjenner hverandre ut og inn. Da er det lett å gå i forsvar for hverandre, om man er uenige i noe den ene får i mot seg.

Jeg har vært her en stund nå, og jeg skal innrømme at jeg slet litt med å finne meg til rette her. Jeg har ikke opplevd noe som jkeg har tatt meg nær av, på langt nær ikke, men jeg har slitt litt med å svare og være med på en måte. Og det i "redsel" for å si noe som ikke blir godt mottatt av de som "leder an" her inne. Tullete ja, men slik er nå jeg.

Nå føler jeg mer at jeg har funnet min plass, og er ikke fullt så tilbakeholden lengre, selv om jeg ikke er blandt de som stikker seg lengst frem her inne.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat