Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 21:41   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Jeg har ingen intensjoner om å slutte å være intern med dem jeg kjenner på FP. Jeg har noen av mine nærmeste venninner her, og de fleste av dem ble jeg kjent med her inne (eller hovedsaklig da vi var på Nybaktmamma sammen, før FP ble opprettet).

Det er klart jeg holder en annen tone med venninnene mine enn jeg gjør med folk jeg kjenner mindre godt, og det har jeg tenkt å fortsette med. Skilpadda har jeg for eksempel kjent siden jeg var seks eller syv år gammel, og hun har vært min beste venninne i nærmere 25 år. Jeg akter ikke å omgås henne i en formell tone på FP av hensyn til de som er nykommere på forumet.

Og det er klart jeg går i forsvar hvis noen er ufine eller svært urimelige overfor noen jeg kjenner og bryr meg om. Det er både naturlig og helt akseptabelt, men det er forskjell på å le rått av noen som spør Skilpadda om hun "har mensen, eller?", som vel kan betegnes som en ganske generell (om enn patetisk) fornærmelse, og på å irettesette folk fordi de ikke vet at Tinetoff selvsagt alltid har rett når hun uttaler seg om rettskriving og derfor ikke skal motsies av amatører.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat