Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 21:52   #26
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Ja, noe av det er uunngåelig, men ikke alt. Hvis man ønsker å få flere medlemmer går det an å være hakket mer inkluderende.

Mja, eller burde vi som nykommere kanskje forvente mindre...

Jeg brukte litt tid i taushet her inne, for å finne ut hva dette var for et forum, og jeg så fort at dette ikke er et sted hvor man som nykommer suser rett opp på ti på topp lista. Jeg så "vennegjengene" og det interne fenomenet et veletablert forum har, og jeg innså at _jeg_ hadde to valg, sett ut fra hvordan _jeg_ er. Enten stikke igjen, eller bare ta tiden til hjelp og bli kjent her inne. Jeg valgte det siste, og tror jeg har kommet relativt bra ut av det. Forventet ikke en døyt av andre da jeg kom hit i grunn.

Jeg har gjort meg opp endel erfaringer fra forum, og det er tøft å være ny. Jeg rømte en gang et forum, for det ble litt for heftig i så måte. Jeg driver også et selv, og vet at der skal man være tøff for å komme inn som ny. (Det er et lite forum med få brukere, og alle kjenner alle)

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat