Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 21:53   #27
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Miss Søtnos, her.

him: Den skjønte jeg ikke, men den var kanskje litt intern?

Den var nok bare mellom meg og Gajamor, det var ikke meningen at du skulle forstå den.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway

Ellers har ullmor mye rett. Det er en spesiell "FP-PK" tone og stil her inne som må være omtrent umulig for ferskinger å catche intuitivt. Dvs; de som gjør det blir umiddelbart dradd inn i det gode selskap, og de som ikke skjønner det får tyn og skjønner itteno. Noen av de sistnevnte står løpet ut og tilpasser seg, men jeg er redd for at mange (de fleste?) skygger banen etter kort tid. "Veileder til FP"-tråden som er klistret er en god innføring tror jeg; kanskje det er testen? Å finne og skjønne den på egenhånd?

Seriøst: Må det ikke være en egen tone her inne for at det skal være bryet verd å være her? Er det ikke tonene som er det som gjør det til et poeng i å være på FP fremfor andre forum? :nysgjerrig: