Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 22:02   #34
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Du tar opp et viktig tema, Ullmor, all ære til deg for det. Det var tildels forvirrende å komme inn her som nybegynner, ikke bare på dette forumet men i forumverden generelt. Jeg husker spesielt en tråd der det for meg som var ny virket som enkelte brukere overreagerte kraftig, og det ble henvist til brukernes tidligere historie, og at man burde skjønne såpass med tanke på hva/hvordan de brukerne hadde forholdt seg til hverandre tidligere. Det var forvirrende, men for så vidt forståelig. Jeg synes likevel man skal forbeholde seg "retten" til å si ifra når man føler noe er urimelig, uansett hvor fersk man er. Kanskje ikke dumt å få en påminnelse på hvordan oppførselen man har (på et forum) kan oppfattes utenfra, for de som ikke kjenner hele historien.