Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 23:09   #49
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Jeg har også vært intern her. Min historie er spesiell og de som har vært her en stund kjenner den. Jeg vil ikke mase om den i det evindelige så jeg bare forteller om gledelige ting som skjer. Men dersom noen lurer så er de velkommen til å spørre meg :-)

Jeg skjønner godt HI og har vel også opplevd å trampe i salaten noen ganger. Jeg vet ikke hvem som er venner med hvem osv.

Jeg liker heller ikke den arrogansen enkelte viser ved å stadig lage et poeng av høy utdannelse osv. Det er ikke alltid høy utdannelse gir en fortrinn i en diskusjon. Det å ha følt på kroppen og ha livserfaring kan gi en langt større refleksjon rundt et tema enn å lese om dette i sitt studium. Men til syvende og sist så er det evnen til å lytte til hva de andre sier og respektere det, men å være enig om at man kanskje er uenig i enkelte ting. Det finns jo sjelden ett svar på alt......

Sist redigert av Jessica : 13-06-08 kl 23:33.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat