Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 23:24   #50
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Jeg er ennå i "bli-kjent-fasen", og skjønner absolutt hva ullmor mener, uten at jeg dermed syns det er noe problem. Jeg er på et annet knøttlite superinternt venninneforum i tillegg, så jeg får min dose internsnakk der. At noen kjenner hverandre bedre enn andre, er vel ikke til å komme bort fra? Nå har jeg også bittelitt historie fra NM med meg, så jeg er helt innforstått med at når det kommer til mat, skal man lytte til Mim, og når det kommer til rettskriving er det Tinetoff som har siste ordet, så helt ute er jeg dog ikke. Men jeg merker som flere skriver her, at jeg kvier meg ørlite for å kaste ut de helt store brannfaklene, samtidig som jeg vet at jeg er sånn i RL også. Observere og bli kjent først, kverulere og være bastant etterpå.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat