Sv: FP - en venninneklubb?
Opprinnelig lagt inn av Bille, her.
Helt klart. Men tonen bør ikke være slik at den i seg selv gjør at nye medlemmer føler at det er et fellesskap her det er vanskelig å bli en del av. Dersom noen føler det slik.
Jeg er ikke nødvendigvis så sikker på at det er tonen man skal se på. I mine øyne er tonen forsåvidt grei slik man snakker sammen, men man kan godt være flinkere til å svare nykommere.
Jeg har vært innom endel forum i løpet av min karriere, og det som var avgjørende for om jeg ble værende eller ikke var enkelt og greit tilbakemeldinger og svar. Dersom jeg aldri ble quotet eller diskutert med i diskusjoner, så forsvinner jeg etter en stund. Det er veldig kjedelig å være den som ingen quoter og snakker med. Den type internt plager meg. Så jeg synes det er en fin ting å være obs på å glimte litt på innleggstellerne og dra nybegynnere med i diskusjonen. (Og selvsagt ikke starte med å plukke fra hverandre argumentene til en stakkars nybegynner, men prøve å være åpen og spørrende.) Det verste som fins er å bli ignorert.
Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.
Jeg liker fjas og tøys og savner det litt nå som mye av det foregår i blogger jeg ikke har tilgang til. Dessuten er jeg for sjenert til å spørre om tilgang. 
Jeg savner endel av tonen som har blitt flyttet jeg også. Ikke ha alt for dere selv i bloggene da. Drypp litt på oss andre også.