Sv: FP - en venninneklubb?
Jeg skjønner godt hva Ullmor mener. Det skal litt til før man blir tatt inn i klubben. Jeg synes det har blitt mye mer internt her den senere tid, noe som merkes når nye medlemmer kommer hit og prøver å være aktive. Noen ganger har det nesten vært tendenser til å dumme ut eller fryse ut brukere, noe jeg synes er forkastelig. Jeg får nesten tenåringsvibber av det. At noen begynner å si noe litt ekkelt, så følger det flere på, og så er det i gang. Husker spesielt en episode om ei som var koselig og ville hjelpe medlemmer her å komme seg billig inn på Tusenfryd....
Jeg må si at dette har roet seg litt, da noen markante medlemmer har funnet nye beitemarker. Men likevel så er tendensen der.
Jeg er enig i at det må bli en viss tone på et forum der mange begynner å ha god kjennskap til hverandre, men det er ikke dermed sagt at man trenger være ekle mot andre som kommer hit. Jeg tror nok endel har blitt skremt herfra, og er det slik at man ikke ønsker flere medlemmer, så får man da heller ta et aldri så lite inntaksstopp.
Jeg er ikke av de som stikker nesa mi fram så alt for mye, jeg føler ikke jeg er en del av "gjengen". Jeg har litt prestasjonsangst i forhold til det jeg skriver/vil skrive, for jeg føler meg underlegen i forhold til mange andre. Det vil si at jeg ikke er så flink til å ordlegge meg, og jeg liker ikke være med i de helt store diskusjonene av den grunn. Jeg har prøvd å være aktiv innimellom, men jeg føler ikke at jeg gjør det helt store inntrykket på noen Men det er helt greit egentlig....jeg er nå her....skriver litt innimellom, leser mye...er ganske flink til å dele ut prikker, for å vise at jeg leser, at jeg bryr meg, og for å være deltagende selv når jeg ikke har så lyst å skrive så mye.