Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-08, 10:58   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utholdenhet i ekteskapet

Dette er et tema jeg og gubben aldri diskuterer egentlig...

Hans foreldre skilte seg når han var tre år og han har nesten ikke hatt kontakt med faren sin opp gjennom. Dette vil han ikke utsette sine egne barn for.

Jeg kommer fra et hjem der foreldrene mine BURDE skilt seg for sikkert 20 år siden. Jeg er vokst opp med foreldre som kranglet hele tiden, inntil de fikk hvert sitt soverom for godt over 20 år siden. Jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har sett foreldrene mine ta på hverandre..... Jeg vet at jeg IKKE forblir gift "for barnas skyld". Det har ikke vært noen positiv erfaring for min del.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat