Sv: FP - en venninneklubb?
Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.
Skjønner også godt hva du mener, Ullmor. Jeg er en av de som sniker litt i kulissene, leser tråder uten å skrive så mye. Noen tråder bidrar jeg jo litt i da, og andre tråder mye mer. Flere jeg føler jeg er blitt kjent med, men om de har blitt kjent med meg er jo en annen sak. 
Mange tråder skriver jeg helt bevisst ikke i, er ikke helt klar for å bli halshugget enda. Og siden det er flere som føler det slik, så er det nok litt en gjennomgangstone at enkelte her inne er litt respektløse og ufine.

Signerer denne!
Jeg har ikke lagt inn nok innlegg for at jeg skal føle meg ubesvart/ekskludert enda, men ble nesten skremt bort da jeg oppdaget at introduksjonstråden min hadde gitt meg to røde prikker av noen som ikke hadde bidratt i tråden eller lagt ved en kommentar... Provoserte noen med å si hei? (nei, sutrer ikke) Oppdaget det ikke med en gang da, for det tok visst litt tid for meg å oppdage kontrollpanelet m.m. og tar nok enda litt tid før jeg vet hvordan alt fungerer her, men det gjør liksom ingenting! Synes det er fint å være her jeg!