Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-08, 17:35   #31
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En nykommer utfordrer forumreglene

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Det er bare en ting jeg ikke helt skjønner; hvorfor skryter man av at man ikke vet at det er EM i fotball? Betyr ikke det bare at man ikke har åpnet en avis, vært innom nettavisene eller sett på tv i det siste?

Nei, det betyr det ikke. Det betyr at man ikke åpner sportsbilaget, hører på radiokanaler som sender sport, ser på sportssendinger på TV eller følger med når noen snakker om fotball.

Jeg er for eksempel temmelig sikker på at verken Klassekampen, NRK P2 eller Adresseavisens hoved- eller kulturbilag har nevnt EM i fotball, og det er de mediene jeg har omgåttes i dag.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat