Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-08, 21:26   #74
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er kjip sånn: jeg vil langt heller at FP skal være tilpasset de som bruker masse tid her inne, er komfortabel med forumtonen og bidrar positivt til den, enn at forumet skal være tilpasset potensielle nye brukere.

Jeg kan forsikre deg om at FP skiller seg ut fra andre nettsteder med fora! Hva det er skrev jeg litt om i hovedinnlegget.

Hvis FP skal fortsette å vokse er det nødvendig at de gamle traverne er åpne med nykommerne. Det skal ofte ikke så mye til før vi skjønner langt mer, bare en understrekning av ironien i innlegget eller en parantes som forklarer det store poenget, f.eks når det skrytes av en som lager en fortreffelig posegryterett som vanligvis er superkokk og alltid lager maten fra bunnen kan man skrive dette i parantes. Da blir det morsomt for nybegynneren og man føler seg velkommen. Man bevarer fremdeles tonen på forumet og sørger samtidig for at nybegynnere blir med.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat