Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-08, 21:37   #76
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Denne debatten har jeg lest på alle forum jeg har vært innom. Uten unntak. Så det Ullmor tar opp er ikke på noen måte spesielt for FP.

Ikke dermed sagt at det ikke er et viktig tema, som kan hjelpe noen og en hver til å justere egne oppfatninger og uttrykksmåter.

Jeg har også brukt en del tid (for mye?) på diverse nettsteder med fora og ser at problemstillingen min ikke er unik i så måte, men det som skiller FP fra andre steder er forventningen om hva man skal forstå. Noen ganger leser jeg morsomme innlegg for så å skjønne at de ikke var ment morsomme i det hele tatt. Jeg skjønte rett og slett ikke at noen kunne ta den slags personlig og jeg leste det med ironi i stedet for i dypeste alvor. Det har jeg ikke opplevd på andre nettsteder. En annen ting er at dette er et lite nettsted og man blir raskere dømt/kritisert for forhold som hadde blitt oversett et sted med flere medlemmer. Det er rett og slett ikke medlemmer nok til å få sympati/støtte når man først har tirret noen på seg (uten at det var meningen), kanskje? Jeg var klar over denne "risikoen" før jeg meldte meg inn og jeg ser at jeg tenkte riktig.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat