Sv: FP - en venninneklubb?
Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.
Jeg mener å huske at det var diskusjon om dette med ironi tidligere og der det var enighet om at ironi skulle markeres med at det var ironi i en parantes.... eller tar jeg feil?
Merkere at det ironi? Nei, vet du hva. Jeg synes det blir helt feil å markere/overforklare alt en sier for å ikke støte de som føler at de "ikke følger med i timen".
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
(Apropos: Hvordan i alle dager greier folk å skrive 4000 innlegg el. noe på ett år??? Den berømte "tidsklemma" kan umulig eksistere for brorparten av medlemmene her inne iallfall )
Hjelpes, så trangsynt uttalelse. Hva vet du om andres aktive liv?
Jeg har full jobb, 3 barn, mann, enebolig, hund, er aktiv i FAU, idrettslag og fagforening. Jeg har et reint og ryddig hus (uten å ha vaskehjelp), jeg leser, strikker, har stor, relativt velstelt hage og trener på helsestudio 2-3 ganger pr. uke. Livet er ganske så travelt, det er sjelden jeg setter meg ned før til 21-nyhetene.
Likevel har jeg (etter snart 2 års medlemskap) mer enn 4000 innlegg. Jeg ser ikke på Hotell Cesar (eller på TV generelt, kun nyheter), så den tiden andre bruker på TV (min. 1 time hver dag, vil jeg tro), bruker jeg på forumet. Man rekker noen innlegg på en time. Enkelt-penkelt. Er man aktiv, så har man tid og overskudd til mye.
|