Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-08, 23:52   #30
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utholdenhet i ekteskapet

Nå sporer jeg veldig av her, men her er en ting jeg har tenkt på:

For en tid siden, da det ble snakket om barn og skilsmisser, sa jeg noe om hvor okei det hadde vært om man hadde økonomisk frihet nok til å beholde huset samt at hver av foreldra hadde kjøpt sin egen leilighet i tillegg (ja, jeg skjønner at det gjelder ytterst få). Da kunne barna blitt boende i heimen der de alltid hadde bodd, og så kunne foreldra bodd der annenhver uke. Tilbakemeldingen jeg fikk var at det ville vært helt umulig å gjennomføre, for hvem ville orke å flytte sånn fram og tilbake hver uke.

Det er jo noe å tenke på.

Jeg ser at jeg virker utrolig negativ til skilsmisser nå, så jeg må forsikre om at jeg på ingen måte betviler at det finnes mange tilfeller der skilsmisse er riktig og viktig. Og jeg kan ikke få sagt nok hvor enig jeg er med Polyanna i at barn må tillates å sørge. Det er så innmari trist når konflikter mellom foreldra skygger for barnets behov for å bli sett, og barna som ser at foreldra har det vondt vil ikke legge sten til byrden ved å vise sin smerte.

Sist redigert av Fadese : 14-06-08 kl 23:58.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat