Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-08, 00:08   #34
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utholdenhet i ekteskapet

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg er usikker på om det føles så veldig stabilt for et barn som lever med foreldre som egentlig burde vært skilt, men som lever sammen for barnas skyld.

I det tilfellet jeg viste til nå, er det jo snakk om foreldre som er skilt, men som bor hver sin uke i huset der barna bor. Altså, de beholder huset, kjøper hver sin leilighet og bor annenhver uke i huset sammen med barna og annenhver uke i leiligheten sin.

Og ellers ser jeg ingen grunn til at barn kan leve fint med foreldre som er gode venner, men som ikke lenger har et kjæresteforhold. Jeg hører iblant om folk som går fra hverandre fordi de kun er gode venner, og da er det vel slett ikke umulig at de kunne fungert godt under samme tak i noen år, fram til barna blir litt eldre?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat