Sv: FP - en venninneklubb?
Interessant tråd. Jeg er enig i at det er "krav" om å vite relativt mye om de høyest profilerte brukerene her. Men hvilke krav man selv stiller til forum er naturligvis av stor betydning. Jeg ønsker ikke primært en venneklubb, men et forum med stor takhøyde. Samtidig må jeg innrømme at jeg noen ganger føler meg litt snurt hvis jeg ikke får en eneste kommentar på innlegg. Dette er dog noe jeg ikke sier for høyt siden jeg ønsker meg diskusjon og nye perspektiver og ikke venneklubb.
Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.
Jeg er en av de gamle traverne og har vært med fra nesten starten. De fleste vet hvem jeg er p.g.a. historien min.
Jeg tror kanskje du tar litt feil, de fleste kjenner antagelig ikke historien din, med unntak av de som var med fra starten og da historien utspant seg. Ikke de som meldte seg inn i løpet av de siste x antall måneder eller år. Kanskje skjer det sånn som det skjedde med meg: på et eller annet tidspunkt var det underforstått at du hadde "en historie", og at den var (litt) av betydning for det du skrev. Så måtte man søke seg bakover for å finne ut de store linjene. Da følte jeg meg som en snik, en stalker :svart samvittighet:, og vil ikke anbefale andre nye med nogenlunde oppegående samvittighet å gjøre det samme.
|