Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-08, 13:07   #105
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Tja.. om noen har lagt ut sin historie på nett og det er lett å finne det ut. Så er det faktisk ikke fy fy å lese om det.

Godt råd fra meg. Vil man bli sett så får man gå mot strømmen. Da er du ihvertfall garantert på at du blir quotet og snakket til!

Jeg personlig har store problemer med å huske hvem som skrev hva. Jeg leser vanligvis selve tråden og ikke hvem som skrev innleggene. Så da spiller ingen rolle for meg hvem er ny og ikke ny, jeg finner stadig "nye" nick som har vært medlem her en god stund og har over 1-2 tusen innlegg.

Men så er det jo så klart noen man legger godt merke til for man deler samme meninger stadig eller har vært i andre forum i sammen. Eller så klart at man har fått litt mer og bedre kontakt med ellers.

Jaja nå ble det masse prat som jeg egentlig ikke har tid å sitte for lenge med dette, for jeg har også 3 barn, 1 mann, 1 hund, 2 innekatter, hus, stort hage, jobb, kurs, trening, ryddig hus. Eh så klart jeg har masse å gjøre, har raske fingrer og rask hode!