Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-08, 22:54   #138
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg er enig. Det er små ting som skal til for at folk føler seg eksludert, og mennene her er i klart mindretall. Og jeg tror de fleste av oss vil svært gjerne ha flere av dem hit. Jeg synes moddene kan godt modde sånn type overskrifter jeg, også de av type: Liker mannen din peanøtter?

Det har moderator gjort tidligere, men jeg mener man må se sammenheng mellom overskrift og innhold. Tendensene jeg har tatt tak i på FP er etter min mening jentete, derav overskriften.

"Liker mannen din peanøtter?" er poenget muligens om den du bor sammen med liker peanøtter og ikke kjønnsspesifikt. Dermed kan 'mannen' skiftes ut med den du lever med/samboeren din/kjæresten din osv. Men hvis man hele tiden skal ta høyde for at noen kan bli fornærmet, at noen føler seg ekskludert kan det bli temmelig lange innlegg før man kommer til poenget og det blir kjedelig lesning.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat