Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-08, 09:46   #177
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes det som var av konkret kritikk - at det er en intern tone til tider, og at det kan virke vanskelig for nykommere å regnes med - ville vært like tydelig om det hadde stått "FP - en venneklubb?".

Etter å ha lest innlegget- ja, selvsagt. Ved første øyekast utelukkende på overskriften, som jo er det som fanger den umiddelbare oppmerksomheten, så gir kjønnsekskluderende ord et annent preg på forventningene til hva jeg skal lese. Ved bruk av "venneklubb" hadde jeg vært mer åpen for hva dette innlegget skulle handle om, altså før jeg åpnet tråden. Det kunne ha vært en hyllest til forumet, for eksempel. Bruk av "venninneklubb" (eller "gutteklubb") gjør at jeg for gitt at det er et kritisk innlegg.

Når det er sagt er tråden helt legitim og OK, og det er fint at det blir tatt opp med javne mellomrom.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat