Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-08, 10:37   #192
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av BonusMor, her.

Laaaaang tråd. Men veldig bra!

Jeg fikk jo sjokket mitt på Barnepizza-tråden, og jeg kjenner nok at den sitter i. Har lest mest etter at jeg skrev den. Det er vanskelig å få et bein innenfor her, men jeg har ikke gitt opp.

Har desverre ikke flere timer om dagen å sitte her og formulere kloke eller mindre kloke innlegg, så det får bli som det blir!

Måtte nesten sjekke barnepizzatråden jeg nå da. Og sånn som jeg leser den så er den en helt vanlig FP-diskusjonstråd. Jeg synes du argumenterte godt og det gjorde mange andre, også de som ikke var enige.

Jeg synes altså at den tråden var svært typisk FP, og skjønner ikke helt hvorfor du fikk sjokk. I mange andre forum så er det enten jatting eller fullstendig hysterisk sinne, her er det saklige, direkte argumenter, som går på at man tror at den man diskuterer med er en voksen person som tåler argumenter. Det er svært vanskelig å finne steder på nettet hvor man har mer saklige diskusjoner enn dette altså (jeg har lett). Jeg håper jo at du fortsetter å være her, og så tror jeg at om du leser denne tråden igjen om et halvt år eller så, så kommer du ikke til å synes den var så ille lenger.