Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-08, 10:47   #196
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hjelpes, så trangsynt uttalelse. Hva vet du om andres aktive liv?
Jeg har full jobb, 3 barn, mann, enebolig, hund, er aktiv i FAU, idrettslag og fagforening. Jeg har et reint og ryddig hus (uten å ha vaskehjelp), jeg leser, strikker, har stor, relativt velstelt hage og trener på helsestudio 2-3 ganger pr. uke. Livet er ganske så travelt, det er sjelden jeg setter meg ned før til 21-nyhetene.
Likevel har jeg (etter snart 2 års medlemskap) mer enn 4000 innlegg. Jeg ser ikke på Hotell Cesar (eller på TV generelt, kun nyheter), så den tiden andre bruker på TV (min. 1 time hver dag, vil jeg tro), bruker jeg på forumet. Man rekker noen innlegg på en time. Enkelt-penkelt. Er man aktiv, så har man tid og overskudd til mye.

Se der ja- nå er jeg oppe i 78! Du har rett-det var enkelt
Men jeg ser ikke helt sammenhengen med min uttalelse og det å bli beskyldt for å være trangsynt? Har det ganske likt som deg vil jeg tro
(- 1.stk barn, den velstelte hagen og så hunden da) Ser bare TV om tirsdager og fredager, men leser en del bøker og aviser, det går nok på bekostning av surfingen vil jeg tro. Men FP i fritimene? Hvilken skole jobber du på Liven? Vurderer å søke om overføring.

Jeg tenker det var dette som slang deg i trangsyntboksen:

Sitat:

Apropos: Hvordan i alle dager greier folk å skrive 4000 innlegg el. noe på ett år??? Den berømte "tidsklemma" kan umulig eksistere for brorparten av medlemmene her inne iallfall)

Om det ikke er trangsynt, så er det i det minste temmelig arrogant.