Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-08, 11:30   #214
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

. I en av de første trådene jeg leste her inne var det derimot ikke så fin ordbruk. Der ble en bruker plukket fra hverandre. Jeg har sett lite til henne etter det. Det var vel ingenting som var over grensen for rapportering, det var bare en sammenrotting som skremmende.

Joda, så lenge man reagerer, så trykker man på rapporterknappen. Den skal trykkes på når det er noe man vil at admin/moderatorer skal ta en titt på og holde øye med. Terskelen for det er ikke høy her inne.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Søren-fikk ikke til å "quote"

[ QUOTE] Tekst [ /QUOTE]Man setter slike klammer forran og bak teksten (bare at mellomrommet jeg har lagt inn nå skal vekk slik at kodene funker. Eller man markerer teksten og trykker på denne boksen: . (Jeg fikset quoten i innlegget ditt jeg.)