Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-08, 18:18   #237
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg tror ikke det har så mye å si akkurat antallet, det var vel mer at innlegget ditt kunne leses som at "dere som bruker så mye tid her inne, dere må da leve innholdsløse liv/forsake andre og viktigere ting". Argumentet har blitt brukt mange ganger før, og mange av oss har lav terskel for å irritere oss når det kommer opp.

Du trykket på "Hva!? Kaller du meg en dårlig mor?!"-knappen, rett og slett, og det er temmelig fy! her inne.

(Se: jeg informerer og forklarer på saklig vis for et nytt medlem. Jeg kan også lære. )

Har jeg trykket på den knappen? Den er vel litt drøy? Syns det er et ganske stort hopp fra min kommentar og til plutselig å beskylde alle med 4000 innlegg for å være dårlige mødre??? (lav arbeidsmoral derimot- se det er en annen sak) Og før noen hopper i strupen på meg: Jeg har skrevet de fleste av innleggene mine i dag i steden for å skrive x-antall spes.ped rapporter, så, JA: jeg tulla bare. Men nå må jeg gi meg. Plutselig er jeg oppe i 4000 innlegg selv og det vil jo bli litt pinlig etter alt dette

rine er ikke aktiv   Svar med sitat