Sv: FP - en venninneklubb?
Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.
Jeg tror ikke det har så mye å si akkurat antallet, det var vel mer at innlegget ditt kunne leses som at "dere som bruker så mye tid her inne, dere må da leve innholdsløse liv/forsake andre og viktigere ting". Argumentet har blitt brukt mange ganger før, og mange av oss har lav terskel for å irritere oss når det kommer opp.
Du trykket på "Hva!? Kaller du meg en dårlig mor?!"-knappen, rett og slett, og det er temmelig fy! her inne.
(Se: jeg informerer og forklarer på saklig vis for et nytt medlem. Jeg kan også lære. )
Har jeg trykket på den knappen? Den er vel litt drøy? Syns det er et ganske stort hopp fra min kommentar og til plutselig å beskylde alle med 4000 innlegg for å være dårlige mødre??? (lav arbeidsmoral derimot- se det er en annen sak ) Og før noen hopper i strupen på meg: Jeg har skrevet de fleste av innleggene mine i dag i steden for å skrive x-antall spes.ped rapporter, så, JA: jeg tulla bare. Men nå må jeg gi meg. Plutselig er jeg oppe i 4000 innlegg selv og det vil jo bli litt pinlig etter alt dette
|