Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-06, 09:23   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

De jeg bruker til daglig må jo være de jeg liker aller best.

Jeg er glad i enkle smykker, helst hvitt gull og med sånne stener som smelter en dames hjerte

Min snille mann er veldig flink til å kjøpe slike smykker til meg, og den ene ringen jeg har på alltid er en helt enkel hvitt gull en stens diamantring med en forholdsvis stor diamant på (0.24 karat)
Den er jeg veldig glad i

Ellers har jeg to gullarmbånd som jeg alltid bruker
Det ene er et i anker med en romersk mynt hengende løst på, og det andre er en lenke med bare romerske mynter i samme type som den ene løse
Det i anker er hos gullsmeden nå, for mynten falt av under oppussingen her (og godt at jeg fant den, bare en mynt koster rundt 2000,-)
Det andre armbåndet av bare mynt har jeg spesialforsikring på da det består av 6 slike mynter

Ellers fikk jeg av min tante en alliansering med diamanter hele veien rundt (23 stk) som jeg er fryktelig glad i.
Enkel men veldig pen