Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-06, 09:31   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger tips til antrekk

Jeg skal på en sammenkomst før jul. Businesspartner-treff kan man vel kalle det. Det er ettermiddag/kveld. Jeg gidder ikke ta på meg kjole, men trenger noe pent og kanskje litt kult å ha på. Jeg antar det blir kaldt til tider, inn og ut av taxier, bytte utested en gang tipper jeg etc.

Så, kjære klesinteresserte: Har dere noen tips til antrekk? Hvis jeg drar ut og shopper alene uten en plan kommer jeg bare hjem med nok en svart drakt og en eller annen intetsigende topp. Kom igjen nå, tips meg om noe sprekt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat