Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-08, 08:53   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sperre Cartoon Network?

Ja, kan man det? Min datter elsker desverre den kanalen og siden hun er gammel nok til å skru på tven og flashe gjennom kanalene selv, så velger hun alltid den drittkanalen. Jeg pleier å skru over på feks. NRK Super, men så fort jeg er ute av syne så er det rett tilbake på hjernedød-kanalen igjen. Elendige, saiko reklamer, ingen av de som har stemmene kan synge (det er faktisk grusomt å høre på) og det er bare slåssing og hjernedød underholdning der (med unntak av et par programmer som alltid selvsagt går sent på kvelden når ungene er i seng).

Så jeg lurer på om det er mulig å sperre for enkelte kanaler, og hvordan man gjør det?

*Så nettopp en møkkareklame der som gjorde meg litt sur*