Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-06, 10:53   #73
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg er fullstendig enig i at det er irriterende med innlegg som er fulle av skrivefeil og at de som skriver feil fremstår som mindre intelligente. Men jeg synes det er forskjell på en og annen skrivefeil og hele innlegg skrevet på dialekt/sms-språk.

det er flere her inne som har fortalt at de er dyslektiske. Samtidig har mange av dem igjen sagt at de blir glad for innspill. Jeg ser ingen hakke, pirke eller plukke på deres innlegg, og håper og tror at det er takhøyde nok til å ikke være stygg mot noen som er sårbare, samtidig som det er rom for læring for dem som ber om det. Jeg synes feks ikke at Era fremstår som lite intelligent. det er ikke bare skrivefeil eller mangel på sådanne som avslører intelligens hos folk. Det kan være innholdet også.