Sv: Mannens hår
Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.
Det har jo nettopp vært en lang periode med lang-hår-på-gutter-mote da. Kanskje mest blant de unge, men lell.
Ikke at det spiller noen rolle. Jeg tenker at langt hår er en del av en hel stil og gjerne også livsstil mer enn det handler om tidstypiske trender. Det var det med politikken jeg ikke skjønte noe av. Hva er en politisk korrekt frisyre liksom?
Det kan du si, jeg har nok laget meg et eget begrep her. Men det er jo få menn på Stortingen med langt hår eller andre alternative hårsveiser. De fleste kjører vel nokså mainstream. Det var vel mer i den gaten jeg beveget meg.
Utseende inkludert hår og klær sier jo endel om hvem man er som person, og langt hår representerer litt den rocka opprøreren i mitt hode.
Skilpadda dro jo frem et bilde av Brad Pitt her i sted, fra filmen "legend of the falls" her hadde han halvlangt hår. Men i filmen spiller han jo også den noe trøblete opprøreren. Den vanskelige sønnen som går sine egne veier og laget problemer. Begge brødrene hans hadde jo striglete korte hårsveiser og var mer PK i mitt hode. De ville forsvare landet, ta vare på sin gamle far og ikke stjal de kona fra broren heller.
Men som jeg allerede har sagt, jeg synes bare det er spennende at jeg har tatt feil og at så mange finner langårete menn tiltrekkende.